امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

آمبولانس‌های شاسی‌بلند هلال‌ احمر وارد ایران شد

  • کد خبر: ۱۷۵۰۳۷
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
آمبولانس‌های شاسی‌بلند هلال‌ احمر وارد ایران شد
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر گفت: ۶۸ دستگاه تویوتا لندکروز شاسی‌بند از مجموع ۳۰۰ دستگاه آمبولانس خریداری شده جمعیت هلال‌احمر وارد گمرک خرمشهر شد و براساس قرارداد امضا شده با تامین‌کننده، الباقی خودرو‌ها تا پایان مرداد به ایران خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر جبلی اظهار داشت: تابستان امسال ۳۰۰ دستگاه آمبولانس تویوتای شاسی‌بلند صفر کیلومتر به ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر اضافه می‌شود و این گام بزرگ در راستای نوسازی ناوگان هلال احمر با پیگیری پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر، محقق شد.

جبلی افزود: همه این خودروها، تویوتا لندکروزر هاردتاپ (سقف بلند) با حجم موتور چهار هزار سی‌سی هستند که تا امروز ۶۸ دستگاه وارد کشور شده و در گمرک خرمشهر پارک شده است و ۲۳۲ خودروی دیگر بر اساس موعد قید شده در قرارداد با شرکت تامین‌کننده تا پایان مردادماه امسال به کشور خواهد رسید.

وی گفت: این خودرو‌ها به صورت کامل و آماده استفاده وارد کشور شده است، اما تبدیل آن‌ها به آمبولانس در گمرک ایران انجام خواهد شد. ۶۸ خودروی مذکور در گمرک خرمشهر در حال رنگ‌آمیزی و نصب تجهیزات لازم هستند تا به آمبولانس کامل تیپ A تبدیل شوند.

جبلی تاکید کرد: آمبولانس‌های هلال احمر با آمبولانس‌های شهری متفاوت است و با دنده‌های کمکی، امکان مانور مناسب در پاسخ به سوانح را دارد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر گفت: فرآیند به این شکل است که خودور‌ها وارد گمرک ایران شده و سپس تجهیز و تبدیل به آمبولانس می‌شوند و پس از سیر مراحل اداری و قانونی، ترخیص انجام شده و با ورود به ناوگان هلال احمر در سطح کشور توزیع خواهند شد.

جبلی ادامه داد: خرید این آمبولانس‌ها از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله‌ای و انتشار فراخوان آن در سامانه ستاد (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) در زمستان سال گذشته انجام شد و شرکت برنده‌ی مناقصه، واردات خودرو و تجهیز و تبدیل آن به آمبولانس را به عهده دارد.

وی همچنین افزود: اکنون واردات هرگونه خودرو خارجی به خصوص خودور‌های با حجم موتور زیاد و قیمت پایه بالا ممنوع است، اما جمعیت هلال احمر توانست مجوز خاص واردات خودرو نجات و آمبولانس را در اول بهمن‌ماه سال گذشته از هیات دولت کسب کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->